صنعت پتروشیمی حق مردم رفسنجان است

با مدیریت استاد محمدرسول کریمی- سایت اختصاصی محمد رسول کریمی



پیامبر (ص) می فرمایند که از بهترین صدقه ها یاد دادن دانسته ها به دیگران است.

***


اطلاعیه:
باشگاه از 17 خرداد ماه اغاز خواهد شد
روزهای زوج و فرد از ساعت 18 الی 19:30
مکان :
خیابان معراج جنوبی - کوچه 22 - اولین کوچه فرعی سمت چپ
***


وفات حضرت زینب (س) در مجمع زینبیون اردیبهشت 1393
با نوای گرم : کربلایی حسین عینی فرد


***

باشگاه فرهنگی ، ورزشی و مذهبی رزمیکاران صاحب الزمان (عج) رفسنجان

صنعت پتروشیمی حق مردم رفسنجان است
|

امام جمعه رفسنجان گفت: حدود دو سال تلاش برای راه‌انداختن صنعت پتروشیمی در رفسنجان انجام شد و ناعادلانه این صنعت را به مرکز استان منتقل کردند، اما مردم از حق خود نمی‌گذرند.

به گزارش “خانه خشتی”، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با تاکید بر رعایت تقوا و اشاره به خطبه ۱۹۸ نهج‌البلاغه اظهار داشت: تقوا دوای درد قلب انسان و مایه بینایی چشم است و آلودگی‌ها را می‌زداید.

وی اذعان کرد: صنعت پتروشیمی که حدود دو سال در رفسنجان تلاش شد تا انجام گیرد و سرمایه‌گذار هم آماده است، اما در عین ناباوری و ناعادلانه با شتاب‌زدگی آن را به سمت مرکز استان بردند.

امام جمعه رفسنجان افزود: با ایجاد این صنعت در رفسنجان مشکلات این شهر برطرف و صدها فرصت شغلی ایجاد می‌شد، لذا هم مردم از حق خود نمی‌گذرند و از استاندار کرمان در خواست می‌کنیم نسبت به این خواسته به‌حق مردم توجه کند.

وی تصریح کرد: سال‌های زیادی است که در رفسنجان طرح و پروژه‌ای که بتواند دردی از دل مردم بردارد، انجام نشده و پتروشیمی چیزی نیست که بشود به راحتی از آن گذشت.

رمضانی‌پور با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها بیان داشت: گران شدن حامل‌های انرژی به ویژه بنزین افراد ضعیف را ضعیف‌تر و نابود می‌کند و مجلس باید این قشر را در نظر بگیرد و روی اصول و حساب پیش برود.

خطیب جمعه رفسنجان با تاکید بر ضرورت دولت به نگاه به تولید داخلی بیان داشت: کسانی که دست‌اندرکار اقتصاد کشور هستند دل به دلارهای بلوکه شده خوش نکنند و به جای آن روی تولید داخلی کار کنند و موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان بردارند و بانک‌ها را به سمت حمایت از سرمایه‌گذار هدایت کنند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ابراز داشت: برخی خیلی خوش‌باور شدند و در نشریات سخن از بازگشایی راه ارتباط با آمریکا می‌زدند، دل‌بستن به بیگانگان و اعتماد به دشمن اشتباه است و دستگاه دیپلماسی باید کاملا مواظب باشد، زیرا رمز موفقیت امام اعتماد نکردن به دشمن بود.

رمضانی‌پور به جشنواره فیلم عمار در رفسنجان اشاره و خاطر نشان کرد: جوانان دینی و انقلابی در این راستا خود را به خوبی نشان دادند و همه کسانی که در برپایی این جشنواره خدمت کردند جای تقدیر دارند و این فیلم‌ها در مسجدها هم باید نمایش داده شوند.

وی به ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: ۱۲ بهمن روز تاریخی ورود امام به میهن بود و استقبال میلیونی از امام نشان از عشق مردم ایران به ایشان بود و امام با اقتدار کامل در ۱۶ بهمن دولت موقت را تشکیل داد.

خطیب جمعه رفسنجان به تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۶۶ اشاره و تصریح کرد: این مجمع که به دستور امام (ره) تشکیل شد، منشا خیر و برکات زیادی شد و می‌تواند بازوی توانمند رهبری باشد و اختلافات قوه مجریه و مقننه را با رعایت مصالح ملی حل کند.

منبع: فارس


سایت کربلایی حسین عینی فرد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار، سیاسی، ،
:: برچسب‌ها: صنعت پتروشیمی حق مردم رفسنجان است,
نویسنده : محمدرسول کریمی(مدیر سایت)
تاریخ : سه شنبه 13 / 11 / 1392
زمان : 12:36